2007. szeptember 13., csütörtök

Kulcs

Erdekes kaland esett meg velem kedd este. Munka utan szokas szerint bementem az Eldon mogotti FoodStore-ba, hogy megvegyem a vacsoranak valot, es valami kulonos ihlettol vezerelve ugy dontottem, hogy tojasrantottat fogok vacsorazni. Olasz kolbasz (ami legalabb egy kicsit hasonlit a jo magyar paprikas kolbaszra) volt otthon, igy csak vettem egy kis fej hagymat es dobozba negy tojast. Vettem meg salatat is, mert napkozben azt szoktam enni, paradicsomot, uborkat, meg egy kilo mandarint (napi kettot eszem meg, csak a vitamin vegett). Vettem meg harom kis baguette-t es azzal a joleso erzessel indultam haza, hogy nemsokar joizuen fogok falatozni.

A buszon, miutan visszatettem a zsebembe a tarcam, vettem eszre, hogy nincs meg a kulcsom. Mindegy, gondoltam, Balint otthon van, beenged es jot nevetunk majd az egeszen (mikozben falatozunk, hiszen nappaloskent o is estefele szokott enni). Az ajton azonban hiaba doromboltem, nem erkezett valasz. Mivel meg csak 7 ora volt, Balint pedig csak fel 8 korulre szokott megerkezni, ezert leultem a haz elotti, fel meter magas kokeritesre es vartam. Kozben a gyomrom korgott, mivel aznap nem ettem semmit, csak reggelire egy Balti Pie-t (enyhen csipos, fuszeres pakisztani etel, amit pitebe sutve talalnak), ebedre pedig egy tonhalas, kukoricas, majonezes, szalonnas szendvicset (kicsit pikans, de finom) plussz a ket mandarin. Minel inkabb a rantottan jart az eszem, annal ehesebb lettem. Azonkivul faztam is, mert csak egy vekony bermuda gatyat hordok, az nem meleg a kezeslabas alatt napkozbe, es estere mar otthon vagyok. De most ott ultem a hideg kovon es itt bizony mar erosen 10 fok alatt van a homerseklet estenkent, raadasul vasarnap Whitley Bay-nel voltam es nagyon fujt a szel, szerintem kicsit meg is hulhettem.

Egyszoval hiaba kopogtattam nem jott valasz, gondoltam racsorgok Balintra, merrefel jar es legfokeppen mikorra er haza! De hiaba csorgettem, nem vette fel, gondoltam biztos furdik, varok meg egy kicsit es tovabb probalkoztam, mire nagynehezen folvette es kerdesemre azt valaszolta, hogy dolgozoik, valtott, most ejszakas! Gondoltam, felhivom az Orsit, elottem o lakott itt, hatha van egy tartalek kulcsa, elvegre en is megtartottam a korabbi lakas kulcsait (sose keso kidobni semmit, mint tudjuk), de sajnos o nem igy gondolkozik es nem volt tartalek kulcsa, viszont felajanlotta, hogy aludjak naluk nyugottan, sot vacsorara is meghivott, amit el is fogadtam, csak gondoltam elobb visszamegyek a gyarba, hatha az oltozobe hagytam a kulcsot, egy setat meger.

Visszabuszoztam a kozpontba es azon gondolkodtam, hogy veszek valami meleg kajat, mert kezdtem elegge fazni, de inkabb a sietes mellett dontottem, es a metroallomas automatajabol akartam venni egy csokit (dupla Mars szelet, 80p). Bedobtam egy egyfontos ermet, majd beutottem a csoki kodjat, mire a gep kiirta, hogy elobb dobjak be penzt. Gondoltam, biztos elakadt ezert utanna kuldtem egy 20p ermet, amit a gep szinten benyelt. Ugy dontottem ennyi eleg volt, kezdett a csoki dragara sikerulni, plane, hogy vegul is nem fertem hozza.

Kint Fellingbe mar meglehetosen sotet volt de szerencsere nalunk ejszakas muszak is van, igy csak csongetnem kellett es masodjara mar ki is jott Dave, hogy mi van ennyire hianyzik az ejszakas muszak? Mondtam neki a kulcsot, persze nem volt az oltozobe, de ha mar ott voltam, kertem tole szerszamokat es levertem a lakatomat, hogy a munkasruham zsebebe is megnezzem. Termeszetesen ott volt, valoszinuleg delutan mikor levettem a lakatot veletlenul rossz zsebbe tettem. Az viszont tetszett, hogy az ejszakasok milyen orommel udvozoltek es kerdeztek, hogy mikor megyek vissza (mint kesobb kiderult hamarosan...). Ahhoz kepest, hogy csak 2 hetig voltam veluk eleg mely benyomast tehettem rajuk! :) Persze ok is ram, jo kis csapat az!

Miutan kividamkottuk magunkat eljottem es vegre hazaindultam. Az allomason egyedul voltam, es hirtelen nem is tunt olyan borzasztonak, hogy mindenfele CCTV kamerak vannak felszerelve (bar nekem sose jelentett ez problemat) es folyamatosan szemmel tartanak. Azert megorultem, mikor a metro kozeledeset jelezte a kijezo (ilyenkor este mar nincsen hangosbemondo). Nekem szerencsere minden metro jo, es a legjobb a Due felirat a varhato erkezesnel, mert az azt jelenti, hogy 2 percen belul van a szerelveny.
A kijelzo a peronon.

Hazafele menet meg beszeltem Balinttal es Orsival, hogy minden rendben, illetve nem akartam vacakolni a vacsoraval ezert betertem a kozeli (mar ugyertem, hogy hozzank kozeli, mivel idokozben hazaertem) Chiu Yung Chop Suey House kinai Take away-be es rendeltem egy kinai sult malachust gombaval es sult rizzsel, egy tojasos, gombas Foo Yung-ot sult krumplival, valamint egy fantat. Persze mindezt nem ettem meg egyszerre, a gombas, tojasos Foo Yungot elvittem masnap ebedre, a tobbit viszont este megettem, minek kovetkezteben hajnal egyig fent voltam, mert nem birtam elaludni, annyira televoltam! :)

Tanulsag: hetvegen megyek es masoltatok magamnak meg egy szett kulcsot...