2008. december 12., péntek

Tel

Atyaeg! Jo regen nem irtam...Most ismet egy utazas elott allok, gondoltam felvezetem nehany gondolattal, addig is telik a lap!

Kedden valami gond volt a kazannal es hol volt futes, hol meg nem az irodaban igy faztam, hiaba vettem fel meg egy pulovert, ugyhogy elhataroztam hogy elmegyek valahova delre. Egyebkent is elegem volt mar a taknyos angol telbol, ami oktoberben kezdodott es aprilisig tart: a homerseklet ingazik 0 es 5-10 kozott, csak latyak van mert ahhoz nincs eleg hideg, hogy ho essen, ezert csak valami jeges eso fele szital.

Gondolatban mar ki is neztem Marseilles-t, bar nem tudom, hogy miert? Talan a Taxi filmek miatt, esetleg a Harman egymas ellen c. konyv miatt? Talan mindketto, de valamiert nagyon szeretnek oda elmenni. Persze mikor este megneztem a jaratokat, oda csak Londonbol ment volna gep, de nem akartam nagyon bonyolitani az utat, ugyhogy csak azt neztem, hogy innen hova megy jarat delfele. Igy esett a valasztasom Faro-ra, a kis del-Portugal kikoto varosra, Algarve tartomany szekhelyere. Sikerult hotelt is talanom olcson (4 ejszaka 100 euro) es talan meg egy kis kiruccanas is belefer Sevilla-ba, ami ugye mar Spanyolorszag, tehat rogton ket orszagot is kipipalhatok! :)

A gep 24-en delutan jon vissza, es egy kis szerencsevel a karacsonyt egy portugal repteren fogom tolteni! Ami anyagilag is tiszta haszon lenne, mert a megkotott premium plus (a fenykepezo miatt kenytelen vagyok) biztositas vastagon fizet jaratkesesek eseten. Kalandvagybol bevallalnam, az eddigi negativ rekord az a bergamoi tornaterem a repter mellett, ahol az emberek a foldon aludtak meg ultek, mert nem volt eleg hely.

Ezek voltak jo hirek: a sokk akkor ert mikor meglattam, hogy majdnem egy az egyben valtjak a fontot eurora...Jelenleg 1,092 volt a Tesco-ban, remelem holnapig nem esik.

Marseilles-t pedig megnezem februarban.