2007. április 18., szerda

Hivatalok

Az ember bemegy penteken egy bankba (csak halkan jegyzem meg, hogy Newcastle-ben 48 bank es penzintezetnel lehet lakossagi szolgaltatast igenybe venni...) es nyit egy folyoszamlat. Kedden megkapod kartyat, szerdan a csekkonyvet es a pin-t. Ja, hogy megy ez ket nap alatt is, azonnal, gond nelkul? Az teljesen termeszetes, hogy a boltban, kartyas fizeteskor a penztaros megkerdezi, hogy kersz e visszajarot. Elmagyarazom: ha vasarolsz mondjuk £11,50-ert es azt mondod, hogy szeretnek £10 cashback-et, akkor a penztaros levesz £21,50-et es £10-ot kp-ben ad vissza.

Az termeszetes (itt), hogy minden kiadvany hozzaferheto vakoknak, gyengellatoknak, hogy a telefonos ugyfelszolgalat kerheto extra hangerovel a nagyothallok szamara.

A kozuzemi szamlan (pl. gazszamla) vastagon kiemelve, nagybetuvel, kozepen ott virit, hogy amennyiben gondja van az osszeg befizetesevel, hivjon minket batran, talalunk megoldast, atutemezzuk az osszeget!

Folyamatosan erzed, hogy kiszolgalnak, hogy ok vannak ertem es nem en oertuk. Felek ezt a szintet csak sokara fogjuk elerni...