2007. április 28., szombat

Penteki kaja

Pentekenkent mindig lattam, hogy a tobbiek kulonbozo inycsiklandozo eteleket esznek es most, hogy mar en is tagja vagyok a bandanak, en is veluk egyutt rendelem a szendvicset a kozeli kifozdebol. Az ehetit peldanak teszem be.

Eddie mar csutortokon szolt ebednel, hogy majd holnap milyen finomakat rendelunk, de mondtam neki, hogy ezen a heten en vagyok az ugyeletes a lezereknel, szoval mire ehetnek, addigra a kaja reg kihult. De mondom majd figyeld meg jovo heten bepotolom.

Pentek reggel Tony mar nyolckor szolt, hogy Aaron most irja fel a rendeleset, menjek en is, nehogy lemaradjak. Neki is mondtam, hogy ugyelek, kihul, mire mondta, hogy nyugodtan rendeljek, majd megeszem a gep mellett, ilyenkor ures a csarnok. Es tenyleg, kajaidoben csak egy supervisor van, egy ember, aki a lukasztogepeket felugyeli es egy aki a lezert. Ugyhogy megrendeltem az alabb lathato szendvicset, mire rogton kozoltek, hogy egy "fat bastard" vagyok, ha ezt megeszem! :)


Es hogy mi van benne? Nos, ez egy stottie, kenyerfele teszta, duplaja a zsomlenek (bun), amibe szinten lehet kerni. Az elso reteg egy almas szosz, ez olyasmi mintha az almakompotot osszeturmixolnad es egy kis porkoltszavton megfuttatnad. Egeszen jo izu. Masodik reteg egy centi vastag fot marhaszelet (porhanyos), aztan sult bacon, 1 par kolbasz, sult hagyma es paradicsom, bab es tojas. Szoval nem kimondottan fogyokuras, de laktato. Minden hozzavalonak megvan az ara, igy sajat magadnak rakod ossze a szendvizseket. A kepen lathato adag £2,85. Hozza termeszetesen az elmaradhatatlan DelMonte narancsle, mint minden ebedemhez (50p). A kepen sajnos csak a szendvics masodik fele lathato, mert a tobbit mar megettem, mire eszbekaptam es lefotoztam...

Jovo hetre egy steak van eloiranyozva, sultkrumpli agyon. Kivancsian varom! :)