2007. április 22., vasárnap

Take away

Ma este ettem egy ilyen Chinees Take Away kajaldaba, jobban mondva elhoztam onnan. Nincsenek elore elkeszitve az etelek, mindent frissen csinalnak. Bemesz, leadod a pultnal a rendelest es varsz. Kozben ucsoroghetsz a falak menten korbefuto padokon, TV-t nezhetsz, vagy ujsagot olvashatsz. Ha kesz a kaja, akkor csomagba megkapod es mehetsz haza enni. En egy egyszemelyes elvitelt vettem, csomagba £7,50, plusz egy rakszirom £1,50-ert meg egy dobozos Fanta 60p-ert, igy fizettem £9,60-at, a palcika termeszetesen ingyen volt hozza. Szoval egy emberes adag, de aki ezt egyulto helyebe megeszi, annak fizetek meg egy kort!

A csomagban volt:
-4 tavaszi tekercs, de itt valoban roll, mert kb. ujjnyi meretuek
-egy kukoricaleves csirkevel, ez egy jo cseszenyi leves, kukoricaval, hagymaval, kockazott csirkehussal abban a kemenyitotol nyulos leben. Kicsit takonyszeru az allaga, de en szeretem
-zoldseges marhahus, ropogos tesztaval, kulonosen finom volt
-egy jo adag sult rizs
-es egy nagy zacsko rakszirom

A palcikat persze nem tudtam hasznalni, mivel nem az amerikai filmeken megszokot papirdobozba kaptam a kajat, hanem mindent szepen kulon becsomagoltak dobozokba. Az ize nagyon jo volt, kicsit mas mint az otthoni kinai bufekben fogyasztott etelek. Es azt se felejtsuk el, hogy mindent frissen csinaltak! Garantaltan, mert lattam a konyhat a pult mogott, egy fiatal kinai gyerek sutogetett, ket no vagdosta neki a zoldsegeket meg a hust, az oregasszony meg a kasszanal tustenkedett.

A tavaszi tekercsek ropogosak voltak, nem olyan oljaban azottak mint a hazai kinai bufeseknel tapasztaltam (es az izuk is jobb volt). £9,60-ert mondjuk nem egy olcso kaja, foleg ha azt vesszuk, hogy a Gills Fish & Chips-be egy Doner Kebab salataval es chips-el csak £3,60 es az is boven eleg ket napra (raadasul nem kellett volna elsetalnom a Chillingham vegere, mert Gills itt van 2 sarokra). Mindegy legalabb bejarattam a nyarra vett uj Columbia csukamat es felvettem az uj polomat is (az AK-47-est). Igaz senki nem latta, mert kilenckor mar huvos volt es ket pulovert vettem fel, de az erzes, hogy rajtam van! :)