2007. április 13., péntek

Munkakereses II.

Avagy, aki keres azt megtalaljak...

Szoval az ugy tortent, hogy az Andrist felvettek dolgozni es mivel jol viselte magat es szorgalmasan dolgozott es meg voltak vele elégedve, beszélt a supervisorral, hogy van am neki egy jo cimboraja, aki szinten itt van Angliaba es szeretne kiprobalni magat valamilyen munkakorben, ezert egy hettel kesobb engem is behivtak egy felveteli beszelgetesre. Ott el kellett mondanom, hogy eddig miket csinaltam, ertek e a szamitogephez, meg ilyesmi. Eleg meggyozo lehettem, mert a fonok mondta, hogy van e kedvem a lezerrel dolgozni? Mondtam, hogy van. Erre mondta, hogy akkor masnap kezdek. Eloszor persze betanitanak, aztan majd egyedul kell dolgozni. Termeszetesen a betanitasra is teljes bert kapok, mint a tobbi lezeres.

Igy esett, hogy talaltam munkat Angliaba!