2007. június 17., vasárnap

Jatek

Megvettem az X-Wing Alliance c. osi jatekot es csak aztan kapcsoltam, hogy ehhez joystick is kell, mert anelkul el se indul. Nyakamba kaptam a varost es hamar rajottem, hogy itt egyszeruen nincs szamitogepes bolt! Ezek az angolok annyira benak, hogy nem tudjak maguktol osszerakni a gepet alkatreszekbol, ezert nincs is ilyen bolt. Keszen lehet kapni a gepeket, eleg szeles variacioban, de azert az nem ugyanaz. Egyebkent is mindneki X-Boxot meg ps3-at vesz. Igy kenytelen voltam az amazonrol rendelni, igy viszont kenyelmesen hazhoz hoztak es nem nekem kellett cipelnem. A valasztasom egy Saitek Cyborg EVO-ra esett FF nelkul, igy is £29.99 volt. Termeszetesen mindent allithato rajta, igy nagyon jo be lehet allitani a sajat kezedre! De beszeljenek a kepek:


A sotetben eleg brutalul nez ki a vilagito gombokkal! :)