2007. február 19., hétfő

Idojaras I.

Azert I., mert meg csak ket het tapasztalatat irom le, es elofordulhat, hogy a kesobbiekben meg frissitem az elmenyeim alapjan.

No, kb. 2 hete mar itt vagyok, szoval ideje egy-ket szot ejteni az idojarasrol is! Eso nincs, eddig talan ha ketszer esett, de akkor is csak ilyen finom aproszemu, amire en csak azt szoktam mondani, hogy kicsit parasabb a levego a szokottnal. Ho egyszer volt de ejszaka esett, reggelre csak a nyomait lattuk, mire kimentunk mar el is olvadt (inkabb csak der volt). A nap viszont ritkan sut, az eg alatalaban felhos, az ido pedig huvos. Az itteniek nagyon lazan oltozkodnek, mikor mi kabatban vagyunk latni olyat elvetemult is, aki egy szal poloban rohangal az utcan.

Az igaz, hogy mar en is valtottam es a telikabat helyett csak a szeldzsekimet hasznalom, alaoltozve az is eleg. Illetve a meleg nadrag helyett a sima farmert hordom. A szel sem jelentos, igy mindent osszevetve tulajdonkeppen kellemesnek is neveznem, marha valaki nem vagyik feltetlen hosegre.

Az elejen atestem egy jo kis megfazason, de nem tudom, hogy ez a londoni rohangalasnak volt betudhato, vagy a annak, hogy ejjelente itt is nyitott ablaknal alszom es azert akkor hideg van. Mindegy a szokasos tortenet, orr, torok, laz, orr. De mostanra mar rendbejottem, es csak 60 darab papirzsepit hasznaltam el. Onnan tudom ilyen pontosan mert 100as csomagot vettem a Poundlandben es meg maradt 4x10 db.