2007. február 20., kedd

Tengerpart

Szombaton (febr. 17-en) kint voltunk a tengerparton, hogy azt is megcsodalhassuk. Volt ott egy gyonyoru romos var, homokos part, sziklas part, vilagitotorony, meg rengeteg zold fu! Az a baj, hogy Magyarorszagon is vannak szep helyek, de itt penz is van a fenntartasra, megmentesre, megorzesre, szoval erdemes elmenni ilyen helyekre mert valoban csodalatosan neznek ki. Ide csak par kepet szurok be, a szukebb csalad es baratok kapnak majd egy bovebb verziot is!

Ezen a kepen a hullamos tengert lehet latni, amint ostromolja a partot. A tenger nem volt viharos, csak a szokasos, saccra 2-3 meteres hullamokat is produkalt.

A kovetkezo kepen en vagyok lathato amint a vilagito-torony labanal napozok. Az eg a szokott felhos volt, de a nap gyakran kisutott (lasd Idojaras I.). Viszont pont ma beszelgettem egy angollal, hogy nagyon tetszik itt, csak az idojarastol feltem de ez a kellemes huvoses nekem tetszik. Mire megnyugtatott, hogy hasznaljam ki, mert ez csak atmeneti ennel rosszabb szokott lenni! :)

A harmadik kepen a var romjainal vagyok lathato. Mondom, nincs meg egeszben a var, de a darabokat is nagyon szepen rendbe tartjak en meg egyebkent is szeretem a tortenelmi helyeket.

Elmeletileg nagyban is meg lehet nyitni a kepet, de nekem itt a konyvtarban nem sikerult.